Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Edzőváltás a gödöllői tizenegynél 2015-08-01 16:23:12 Nagy Dániel helyét egykori NB II-es csapattársa, Szász Ferenc foglalja el a megye egyes focicsapat kispadján
Újra NB II-esek a gödöllői sakkozók 2013-06-17 08:58:37 Hazai környezetben is magabiztos győzelmet aratott a GSBE egysége a Mezőkövesd elleni osztályozón
Matyóföldi győzelmükkel lépéselőnyben a gödöllői sakkozók 2013-06-03 08:55:37 Városunk szellemi sportolói vesztesnek látszó partikat mentettek döntetlenre és reminek hitt ütközeteket nyertek a Mezőkövesd elleni NB II-es osztályozó első mérkőzésén
A Dunaharaszti lesz a rivális az elődöntőben 2013-05-17 15:35:59 Az NB III-as bajnokság Alföldi-csoportjának éllovasával kell megküzdeniük a gödöllői focistáknak, hogy finalisták lehessenek a Pest megyei Kupában